2010 ÖSYS SONUÇLARI

               ÖĞRENCİLERİMİZİ TEBRİK EDİYOR ,KENDİLERİNE ÜNİVERSİTE  HAYATINDA BAŞARILAR DİLİYORUZ!

OKULUMUZDAN 2009-2010 DERS YILI SONUNDA MEZUN OLAN ÖĞRENCİLERİMİZDEN;
  • 8’Î İLAHİYAT FAKÜLTESİ,
  • 1’İ ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ,
  • 1′i BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR MYO
  • 11’İ ARAP DİLİ VE EDEBİYATI ,
  • 1’i İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI,
  • 8’İ  AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM)  BÖLÜMLERİNİ KAZANMIŞLARDIR.
Sıra No ADI SOYADI KAZANDIĞI ÜNİV./BÖLÜM
1 ŞABAN KÜTÜK MARMARA ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İLAHİYAT (İNGİLİZCE)
2 NURAY ÇELİK SELÇUK ÜNİVERSİTESİ (KONYA) İLAHİYAT FAKÜLTESİ
3 MUVAHHİDE ARSLAN MARMARA ÜNİVERSİTESİ (İSTANBUL) İLAHİYAT FAKÜLTESİ 
4 MEVLÜT ÇAKMAK GAZİ ÜNİVERSİTESİ (ANKARA) GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ
5 ÜMMÜGÜLSÜM ÇALIŞKAN ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ) İLAHİYAT FAKÜLTESİ 
6 BETÜL ÇAVUŞ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ),İLAHİYAT FAKÜLTESİ,İLAHİYAT
7 ATİYE ALAN SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ (ISPARTA) İLAHİYAT FAKÜLTESİ (İÖ)
8 HÜSEYİN ZİYA AKSU YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ (VAN) İLAHİYAT FAKÜLTESİ (İÖ)
9 OĞUZ KUTLU DİCLE ÜNİVERSİTESİ (DİYARBAKIR),İLAHİYAT FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (İÖ)
10 İSMAİL ARIDAL SELÇUK ÜNİVERSİTESİ (KONYA) ,EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
11 AYŞE UĞRUL SELÇUK ÜNİVERSİTESİ (KONYA) EDEBİYAT FAKÜLTESİ ARAP DİLİ VE EDEBİYATI
12 HAKAN SARI ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM),FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
13 İSMAİL DİLEKÇİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM),FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
14 ÖZLEM ÖZDEMİR ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM),FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
15 YAKUP YEN ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM),FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
16 YASİN KOÇER ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM),FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
17 ESME AKAR ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM),FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
18 MERVE ŞAHAN SELÇUK ÜNİVERSİTESİ (KONYA),EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI (İÖ)
19 MESUT ER SELÇUK ÜNİVERSİTESİ (KONYA),EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI (İÖ) 
20 MUSTAFA ER DİCLE ÜNİVERSİTESİ (DİYARBAKIR),EDEBİYAT FAKÜLTESİ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI 
21 MUSTAFA KILIÇ BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI (İÖ)
22 GAMZE ÇELİK ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
23 BELKIZ ÖZBEY ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
24 BETÜL DARILMAZ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
25 HATİCE KÜBRA OĞUZ ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
26 KÜBRA NUR ŞAHİN ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
27 MUSA TURAN ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
28 RAMAZAN DERE ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
29 YASİN ESAT  KARCI ANADOLU ÜNİVERSİTESİ (ESKİŞEHİR),AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ,İLAHİYAT (ÖNLİSANS) (AÇIKÖĞRETİM) 
30 TUĞBA  İLGÜN AKSARAY ÜNİVERSİTESİ ANTRENÖRLÜK BÖLÜMÜ
Sıra No     ÖNCEKİ MEZUNLARIMIZ
1 ŞERAFETTİN  ÇAR HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ,DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ 
2 RECEP EROĞLU AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (İÖ) 
3 MEHMET GÜÇLÜER ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ (ERZURUM) İLAHİYAT FAKÜLTESİ 
4 ADEM GÜNDOĞDU SELÇUK ÜNİVERSİTESİ (KONYA),EDEBİYAT FAKÜLTESİ ,ARAP DİLİ VE EDEBİYATI (İÖ)  
5 MEHTAP KÖKSAL ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ),İLAHİYAT (İÖ) 

6 ALİ SOYSAL  ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (KAYSERİ),İLAHİYAT (İÖ) 

7 TAHİR PAMUK YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ (VAN) İLAHİYAT FAKÜLTESİ (İÖ)

15 responses to “2010 ÖSYS SONUÇLARI

  1. aksaray anadaolu imam hatip lisesindeki hocalarımın hepsi ile gurur duyuyorumm….hepinizden allah razı olsun…beni buralara kadar getirdiniz…gittiğim yer her ne kadar ankara gazi gibi olmasada bi üniversiteye gittim…çok çok teşekkür ederim..

  2. Sn. site admini,

    lütfen gönderilerimizin hepsini yayınlayınız..
    iki gönderi yaptım dün birbirine bağlı ama; ilkini sildiğiniz için 2. gönderi ilgisiz alakasız duruyor sayenizde.

  3. kazanan bütün arkadaşları tebrik ediyorum kazanamayanlarında seneye daha iyi çalışarak daha iyi yerlerde görmek istiyoruz….

  4. Selamün Aleyküm… Bu tablo bizim gurur tablomuz… Arkadaşlar Allah hepinize kazandığınız fakültelerinizi hayırlı mübarek etsin.. Kazanamayanlar varsa da hiiiiiç üzülmesinler, hayat devam ediyor… inşallah rabbim hayırlısını verir.. AİHL hıcalarımın da hepsinin ellerinden öpüyorum. Sizler Allah yolunda çalışıp vatana millete hayırlı insanlar yetiştiriyorsunuz.. Rabbim sizin de karşılığınızı cennet ve ebedi saadetle versin inşallah. Hepiniz Allah’a emanet olun.
    ben konyadayım konyaya gelecek arkadaşlar isterlerse elimizden geldiği karar yarsım etmeye çalışırım…05373425983

  5. hepinizi tebrik ederim arkadaşlar. AİHL deki ilk öğrencilerimin üniversiteye girdiklerini öğrenmek çok mutlu etti beni. Allah hepinize yeni okullarınızda başarılar nasip etsin.

  6. selam arkadaslar hepinizi tebrik ediyorum ama size biraz kırgınım adana yı nden yazmadınız aydın hocam gercekten beni üzdünüz kimseye yazdırmamisiniz adana yı ama ben hepinizi bekliyorum oraya gidince gercek ilahiyatci olamazsıniz diynlere inat =(iyi geceler

  7. s.a aihl sakinleri buradan hepinize saygi ve selamlarimi iletiyorum…oncelikle biraz gec olsa da kendimi ve universiteyi kazanan tum arkadaslari tebrik ediyor,basarilarinin devamini diliyorum.ben su anda kayseri ilahiyattayim,seneye yanima insallah partnerlerimi bekliyorum…bu sene universiteye calisan arkadaslara iyi ve programli calismalarini,gecen zamanin bir daha geri gelmeyecegini, bir sureligine dayanmalarini ictenlikle soylemek istiyorum.hepinize iyi aksamlar, kendinize iyi bakin…selamun aleykum AliSOYSAL 2008

  8. selamün aleyküm hepinizin allah yardımcısı olsun… allahü teala siz zeki öğretmen ve öğrencileri her zaman iyilerle karşılaştırsın(amin)

Bir Cevap Yazın

